من از این مانیتور 2 عدد خریداری کردم که در کنار هم دیگه استفاده کنم. مانیتور ها با بسته بندی ای کاملا تمیز و به اصطلاح بازاری تک چسب به دست من رسید. نکته اول کثیف بودن آداپتور ها و متفاوت بودن شکل آداپتور ها با هم دیگه بود. نکته دوم تفاوت رنگ تصویر در دو مانیتور !! تصویر یکی از مانیتور ها به زردی میزد. مانیتوری که ب زردی میزد رو مرجوع کردم. مانیتوری جدید برام ارسال شد که آداپتوری مشابه با مانیتور سالم داشت اما مجدد رنگ تصویر دو مانیتور باهم تفاوت داره !! یکی از مانیتور ها JUNE 2019 تولید شده و دیگری MAY 2019. علت تفاوت رنگ میتونه این باشه ولی احتمالش بسیار کم هست چون گویا این مانیتور نسخه Renewed ( ریفر ) هم در بازار های جهانی داره و اینجا هم که ایران ( پیدا کنید پرتغال فروش را ) در مجموع با توجه به اینکه این مانیتور نسخه ریفر داره و شناسایی اون از نسخه اصلی خیلی دشوار هست اصلا پیشنهاد نمیکنم کسی این مانیتور رو تهیه کنه.

داستان من با این مانیتور ها رو می تونید به صورت خیلی کامل تر ( با جزئیات بیشتر و تصاویر مربوط ) در انجمن شهر سخت افزار مشاهده کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید

https://b2n.ir/22mk430